Wednesday, June 4, 2008

Seminar perniagaan internet di Malaysia

Selain "seminar perniagaan internet" yang pertama kali dianjurkan oleh seminar perniagaan internet Jomseminar!, terdapat otai-otai yang telah berjaya dalam perniagaan internet yang menganjurkan seminar perniagaan internet. Walaupun kalau difikirkan dari segi kos adalah agak mahal juga tetapi amat berbaloi jika dibandingkan dengan ilmu yang di dapati dari seminar.

Dengan seminar perniagaan internet kita akan mendapat:

1. Ilmu perniagaan internet secara tersusun kerana seminar perniagaan internet biasanya telah menyediakan modul-modul tertentu yang telah disusun rapi mana yang perlu dahulu dan mana yang kemudian.


2. Dari segi motivasi, seminar biasanya memberikan motivasi dan kata-kata semangat supaya semangat tidak luntur di pertengahan jalan.

3. Dengan menghadiri seminar , kita akan dapat berjumpa dengan rakan-rakan baru dan dapat merapatkan diri secara peribadi dengan mentor seminar perniagaan internet yang sudah berjaya.

4. Dengan seminar kita dapat menyedari kelebihan dan kekurangan kita yang didedahkan melalui pengalaman mereka dalam perniagaan internet.




Technorati Tags: , , ,

No comments: