Friday, June 27, 2008

Seminar perniagaan internet sedikit tip

Menghadiri seminar perniagaan internet adalah satu pengalaman yang menyeronokkan kepada mereka yang berminat dengan cari duit online.

Tip-tip menghadiri seminar perniagaan internet.

1. Seeloknya anda tahu sedikit info mengenai jargon perniagaan internet seperti affiliate,google adsense, SEO, backlink, Resell Right, paypal,clickbank, HTML,wordpress,web2.0 dan sebagainya.

Perkataan-perkataan seperti di atas akan kerap digunakan dalam "seminar perniagaan internet". Jadi supaya anda tidak lost semasa seminar seeloknyalah anda cari info dahulu.

2. Tidur awal supaya anda tidak mengantuk ketika [seminar perniagaan internet] sedang dijalankan. Jika anda miss 10 minit pun anda akan rugi kerana bayaran untuk menyertai seminar perniagaan internet bukannya murah.

3. Berkenalan dengan sesama peserta seminar perniagaan internet bertujuan untuk membina rangkaian anda sendiri nanti.

4. Membuat hubungan yang baik dengan sifu-sifu tersebut supaya mudah anda berhubung jika ada masalah kelak.

5. Jangan lupa bawa kamera kerana inilah peluang yang baik bergambar dengan pakar-pakar perniagaan internet tersebut. Teknik ni biasa digunakan, untuk digunakan di web jualan anda kelak.

6. Balik dari SEMINAR PERNIAGAAN INTERNET jangan lupa buat to-do-list supaya anda boleh terus sahaja melangkah ke dunia perniagaan internet.

7. Amalkan ilmu yang anda dapati dari seminar perniagaan internet semaksimum mungkin kerana jika anda bertangguh, ilmu yang anda dapati itu akan hillang lupa.

Tetapi kepada mereka yang baru ingin belajar dari A seeloknya anda membuat kajian sedikit SEMINAR PERNIAGAAN INTERNET yang anda hendak sertai.



Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tags created with Ukion Tag Generator

No comments: